Saturday, January 18, 2014

Leka Lagu "Kempang Ati Nuan" (Jessica Remaya)

Keterubah ninga lagu tu sarinya, ati aku lalu tekait enggau rentak serta patah nyawa Jessica. Cerita dalam lagu tu pen manah. Endang 'ngam' mat ngau patah nyawa Jessica.

Dini alai nuan ambai
Puas udah aku ngiga
Betaun nuan nda pulai
Ngirum berita nda kala

Aku ti ditu beraie
Ngenang nuan ninting hari
Pendiau majak merampau
Lelengau ke nuan sayau

C/o:  Kempang amai ati nuan
        Kempang amai nuan beduan
        Betaun nuan ngejang pegi
        Berita enda kala meri

        Mimit pan nuan enda sinu
        Ngaga aku ke bakatu
        Enti nuan bangat enggai
        Padah terus terang ambai

Nyema nuan udah bulih ganti
Anang irau anang nangi
Aku endang enda pedis ati
Sama tau ngiga kediri

Dini alai nuan ambai
Puas udah aku ngiga
Betaun nuan enda pulai
Ngirum berita enda kala



1 comment:

  1. saya ada terbaca komen saudara di http://indahrasajmalim.blogspot.com/2010/09/lawatan-ke-rumah-lintang-nanga-miaw.html . saya ingin bertanya berapa masa perjalanan dari samarahan ke kapit ? apakah pengangkutan yang perlu di naiki ? adakah masih perlu menaiki bot ? saya ingin membuat kertas cadangan lawatan ke rumah panjang dan saya merupakan pelajar dari semenanjung yang belajar di uitm sarawak . harap saudara dapat mmbantu.

    ReplyDelete